کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانکس اداری سیار

کانکس اداری سیار

کانکس اداری سیار : کانکس اداری سیار به کانکسی گفته می شود که نوع کاربرد آن اداری است . سازمان های دولتی و غیردولتی و ادارات بیشترین استفاده را از این نوع کانکس ها می کنند . کانکس اداری سیار امروزه به دلیل کارایی بالایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . مهمترین مزیت کانکس اداری سیار این است که قابل حمل و نقل است و به راحتی می تون در صورت تغییر مکان آن را جابه جا کرد .

کانکس اداری سیار

هزینه های سرسام آور ساخت و ساز های سنتی باعث شده است که تقاضا برای کانکس های  اداری سیار بیشتر شود همچنین به دلیل اهمیت زمان در پروژه های مختلف مهندسی و عمرانی و .. استفاده از کانکس اداری سیار بهترین راه و روش برای خلاصی از محدودیت مکانی و زمانی است  .

کاربردهای کانکس اداری سیار

کانکس های اداری سیار در اندازه ها و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند . در ساخت این نوع کانکس ها هیچ نوع محدودیتی در اندازه و نوع کاربرد نداشته و با توجه به سلیقه و سفارش مشتری در ابعاد مختلف ساخته می شود . در پروژه های مختلف اداری این نوع کانکس ها در یک طبقه , دو طبقه و چند طبقه ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند . از کانکس اداری سیار می توان در  دفتر کار سازمان ها , دفتر حسابداری , دفتر مدیریت , دفتر کارکنان اداری و ... استفاده کرد .
معمولا در ادرات مختلف و کارخانه های بزرگ اگر به دلیل محدویت ساخت یا کوچک بودن محیط اداری نیاز به بخش جدیدی شد می توان به آسانی از این نوع کانکس ها در گوشه ای از ادارات استفاده کرد و آن ها را در مکان دلخواه نصب کرد و در صورت نیاز نداشتن به دلیل سیار بودنشان به راحتی آن ها را جا به جا کرد و به مکان دیگر انتقال داد . داخل این نوع کانکس ها به مانند فضای اداری طراحی و ساخته شده است و داخل این نوع کانکس ها مجهز به اتاق اداری , اتاق مدیریت , اتاق پرسنل , اتاق پذیرایی از مهمان و .. است .

قیمت کانکس اداری سیار

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کانکس و فروش کانکس و خرید کانتینر ویژه حمل مواد خوراکی و یا استعلام قیمت کانکس با کارشناسان فروش ما در شرکت کانکس سازی سامان تماس بگیرید . همچنین در صورت تقاضا برای خرید و یا فروش  کانکس دست دوم نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

لینک های مرتبط با این نوشته :  کانکس سرویس بهداشتی ، کیوسک نگهبانی ، کانتینر , کانکس اداری , کانکس فروشگاهی  - اتاق و خانه پیش ساخته  آدرس کانکس سامان    کانکس مسکونی   کانکس ویلایی

قیمت کانکس آدرس آرا کانکس   کانکس , کانکس دست دوم , کانکس نگهبانی , کانکس اداری , کانکس مسکونی , کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس ویلایی کانکس کانکس جهان جهان کانکس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی