کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانتینر باربری


 : از کانتینر باربری برای حمل و نقل کالاهای مختلف استفاده می شود . حمل و نقل به وسیله ی کانتینر باربری اطمینان خاطر از بابت سالم رسیدن محموله به مقصد را فراهم می آورد به همین دلیل امروزه استفاده از کانتینر باربری به خوبی جایگزین روش های سنتی حمل و نقل شده است .

در ضمن پایین بودن هزینه ی حمل کالا و به وسیله ی کانتینر باربری و استفاده از نیروی انسانی کمتر در حین بارگیری می تواند از مهمترین دلایل انتخاب افراد برای حمل ونقل به وسیله ی این نوع کانتینر باشد . کانتنر باربری می تواند از طریق کشتی , هواپیما ،  کامیون و .. کالا را به مقصد مورد نظر ببرد . در ساخت کانتینر باربری باید استانداردهای حمل و نقل رعایت شده باشد برای نمونه :

کانتینر باربری

استانداردهای ساخت کانتینر باربری‌

از استحکام کافی برخوردار باشد تا در صورت نیاز بتواند مورد استفاده ی مجدد قرار بگیرد .

آسان بودن کار تخلیه ی کالا به وسیله ی کانتنر باربری زیرا این نوع کانتینر ها به گونه ای طراحی شده اند که کار بارگیری و تخلیه محموله را آسان می سازند .

طراحی داخلی کانتینر باربری به گونه ای است که محفظه ی آن برای حمل هر گونه محموله ای کاربرد داشته باشد . به وسیله کانتینر باربری می توان تمام کالاها اعم از کالاهایی که نیاز به دمای گرم , سرد و .. را دارند حمل و نفل کرد و با ایمنی بالا به مقصد مورد نظر برد برای مثال باربری کالاهایی اعم از سبزیجات , مرکبات , لوازم بهداشتی , آرایشی , کالاهای سرد , داروها , مواد شیمیایی , حبوبات و ..

از مزیت های حمل با کانتینر باربری می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • سرعت تخلیه و بارگیری بالا
  • جایگزین روش های قدیمی و سنتی حمل و نقل
  • رعایت نکات ایمنی در طول باربری
  • اطمینان از سالم رسیدن محموله به مقصد
  • محفظه ی داخلی کافی برای حمل یک جای کالا

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کانکس و فروش کانکس و خرید کانتینر ویژه حمل مواد خوراکی و یا استعلام قیمت کانکس با کارشناسان فروش ما در شرکت کانکس سازی سامان تماس بگیرید . همچنین در صورت تقاضا برای خرید و یا فروش  کانکس دست دوم نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی