کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانکس اسکان کارگری : از کانکس اسکان کارگری برای اسکان کارگران , مهندسان , معماران و ... استفاده می شود . وقتی کارگران برای مدت نامشخصی مجبور به ماندن در محل کار برای انجام پروژه های ساختمانی و معماری هستند کانکس اسکان کارگری بهترین راه کار پیش روی کارگران برای سکونت تا پایان پروژه ی کاریشان است .

کانکس اسکان کارگری این روزها جای ساخت و ساز سنتی و قدیمی را گرفته است زیرا برای انجام یک پروژه ی کاری هزینه ی بالایی را باید پرداخت کرد تا مکانی برای اسکان موقت را ساخت و در ضمن امکان مجوز ساخت و ساز در هر مکانی وجود ندارد . داخل کانکس اسکان کارگری مجهز به اتاق استراحت کارگری , سرویس بهداشتی و دیگر امکاناتی از قبیل لوله کشی آب , گاز و برق و .. است . داخل کانکس اسکان کارگری مجهز به جعبه ی کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی است .

کانکس اسکان کارگری

انواع کانکس اسکان کارگری :


کانکس اسکان کارگری ثابت :

کانکس اسکان کارگری ثابت اکثرا برای پروژه های بلند مدت از آن استفاده می شود و تمام تجهیزات آن در کارخانه تولید و قطعات به هم وصل می شوند و به مکان مورد نظر مشتری برده و در آنجا نصب می گردد . چون کانکس اسکان کارگزی ثابت برای مدت طولانی در یک مکان ثابت است بایستی در ساخت آن از مواد درجه ی یک استاندارد استفاده شود تا از مقاومت بالاتری برخوردار شود . سقف و کف این نوع کانکس نیز باید مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ خوردگی باشد تا سازگار با هر نوع شرایط جوی  و محیطی باشد .


کانکس اسکان کارگری سیار :

از کانکس اسکان کارگری سیار می توان در تمام پروژه های کاری مورد استفاده قرار داد . این نوع کانکس به دلیل چرخ دار بودن قابلیت حمل و نقل و جابه جای را دارد . و در صورت تمام شدن یک پروژه ی کاری می توان به آسانی آن را به مکان پروژه ی کاری دیگر برد و در آنجا از آن استفاده کرد .

مشخصات فنی کانکس کارگری :

  • مقاوم در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی
  • سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی
  • دیوار پوش mdf یا pvc  
  • کانکس اسکان کارگری سیار و ثابت
  • عایق بندی حرارتی و برودتی

کانکس اسکان کارگری در ابعاد و اندازه های مختلف طبق سلیقه و درخواست شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود . کانکس سامان اقدام به ساخت کانکس اسکان کارگری در اندازه ها و ابعاد مختلف کرده است .

قیمت کانکس اسکان کارگری

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید کانکس و فروش کانکس و خرید کانتینر ویژه حمل مواد خوراکی و یا استعلام قیمت کانکس با کارشناسان فروش ما در شرکت کانکس سازی سامان تماس بگیرید . همچنین در صورت تقاضا برای خرید و یا فروش  کانکس دست دوم نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

لینک های مرتبط با این نوشته :  کانکس سرویس بهداشتی ، کیوسک نگهبانی ، کانتینر , کانکس اداری , کانکس فروشگاهی  - اتاق و خانه پیش ساخته  آدرس کانکس سامان    کانکس مسکونی   کانکس ویلایی


=========================================

برخی لینک های دیگر

قیمت کانکس کانتینر کانکس خرید کانکس فروش کانکس کانکس اداری کانکس سرویس بهداشتی   کانکس فروشگاهی  کانکس ویلایی  کانکس نگهبانی   کانکس ویژه بحران      کانکس ساندویچ پانل  کمپ پیش ساخته پانلی کانکس آشپزخانه    کیوسک نگهبانی کانکس دست دوم کانکس مسکونی قیمت کانکس مسکونی کانکس آرا کانکس قیمت کانکس آدرس آرا کانکس   کانکس , کانکس دست دوم , کانکس نگهبانی , کانکس اداری , کانکس مسکونی , کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس ویلایی کانکس کانکس جهان جهان کانکس قیمت کانکس  کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس , خرید کانکس , اتاق پیش ساخته , خانه پیش ساخته , کیوسک نگهبانی , کانکس سرویس بهداشتی , کانتینر , کانکس دست دوم کانکس قیمت کانکس کانکس دپوماشین آدرس کانکس دپوماشین کانکس دست دوم   کانکس   قیمت کانکس   خرید کانکس   فروش کانکس  کانکس مسکونی   ویلای پیش ساخته   کمپ اداری   کانکس پانلی   سازه پانلی   کانکس فروشگاهی   کانکس کامپوزیت   کانکس سرویس بهداشتی   کانکس اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی