کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از خدماتی که صنعت کانکس سازی به جامعه کرده است ساخت کانکس سرویس بهداشتی می باشد. با توجه به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی شهروندان و افراد مستقر در اماکن مختلف، نیاز به سرویس بهداشتی در هر جایی که انسان ها باشند به چشم می آید ولی با توجه به شرایط سخت محیطی در بعضی جاها نمی توان براحتی سرویس بهداشتی را ایجاد کرد.

در اکثر پروژهای عمرانی در کشور که در بیابانهای دور افتاده می باشد کانکس سرویس بهداشتی سریعترین و ارزانترین انتخاب می باشد. با توجه به سرعت در راه اندازی سرویس بهداشتی و همچنین عدم نیاز به مصالح و عدم نیاز به خرابی پس از اتمام پروژه و ... یک راهکار مناسب موقت در بسیاری از جاها می باشد هرچند که این کانکس را می توان به عنوان یک انتخاب طولانی مدت برای ساخت و راه اندازی سرویس بهداشتی در نظر گرفت.



انواع کانکس سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی را با کلمه چشمه از هم مجزا می کنند، به عبارتی دیگر واحد شمارش سرویسهای بهداشتی، چشمه می باشد. انواع کانکس سرویس بهداشتی به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه (یک کابین)

کانکس تک چشمه تقریبا همواره بدون راهرو می باشد و در ورودی کانکس به محیط باز می شود. و روشویی در کابین کانکس نصب می شود.

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

کانکس دو چشمه نیز اغلب همانند کانکس نوع یک چشمه بدون راهرو می باشد و در ورودی کانکس به محیط باز می شود و شرایط و امکانات هر دو کانکس مشابه هم هست.

کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه (چندکابین)

کانکس سه چشمه (چند چشمه) و بالاتر دارای یک راهرو می باشد که روشویی ها در راهرو قرار دارند و هر چشمه دارای یک هواکش مجزا می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی و حمام

کانکس سرویس بهداشتی به همراه حمام نیز، نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل آن امکانات حمام همچون دوش تعبیه گردیده است. در این کانکس، سرویس بهداشتی و حمام یا به صورت یکجا و یا به صورت مجزا ساخته می شود.

  بزرگترین کانکس سرویس بهداشتی ساخته شده در ایران 24 چشمه می باشد.

در تمام کانکس ها لوله کشی بصورت رو کار و با استفاده از لوله های سفید انجام شده است. در راهرو کانکس، هواکش و دریچه بصورت مجزا قرار دارد. همچنین در راهروها چندین پریز برق در نظر گرفته شده است.

ما قادر به تولید کانکس های سرویس بهداشتی با نمای کامپوزیت و نیز فایبر گلاس می باشیم.

 

کانکس سرویس بهداشتی

 

جنس بدنه داخلی و خارجی کانکس سرویس بهداشتی

 در کانکس سرویس بهداشتی بدنه خارجی کانکس از جنس ورق گالوانیزه شادولان یا همان فرم دار می باشد که دارای رنگ کوره است. همچنین بدنه داخلی کانکس نیز از p.v.c می باشد که دارای عایق پلی استایرن است.

کف کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس یک تکه می باشد که خود رنگ است. کف کانکس قابل شستشو می باشد. همچنین در کف کانکس می توان از آلومینیوم آجدار 2 میلی متری استفاده کرد. سنگ توالت و روشویی استفاده شده  از جنس چینی آلات مرغوب و درجه یک می باشد. جنس در و پنجره استفاده شده نیز آلومینیومی می باشد. این کانکس ها را می توان در ابعاد مختلف ساخت و همچنین می توان آن را چرخ دار نمود تا قابلیت جابجایی را داشته باشد.

برای خروج فضولات و آبها از کانکس سرویس بهداشتی میتوان از سبتیک که نوعی منبع پلاستیک است استفاده کرد. این منبع در پایین سرویس بهداشتی قرار میگیرد. بعضی از کانکس های سرویسهای بهداشتی را چرخدار تولید میکنند تا حمل و نقل و جابجایی آنها آسان باشد. کانکس های سرویس بهداشتی به خاطر سیار بودن و سهولت در راه اندازی امروزه مورد توجه کارفرمایان می باشند.

برخی مزیت های کانکس سرویس بهداشتی سامان

تمامی مدلهای ساخته شده کانکس سرویس بهداشتی شرکت سامان از بهترین مواد اولیه بوده و تمامی استاندارهای لازم را رعایت می کنند. عمر طولانی کانکس تولید شده در شرکت سامان جزو مزیت های اصلی آن است که این مساله ارتباط مستقیمی با ساخت استاندارد محصول دارد.

کانکس خرید کانکس فروش کانکس قیمت کانکس کانکس دست دوم

کانتینر

کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس    کانتینر   قیمت کانتینر    کانکس   کانکس مسکونی خرید کانکس   فروش کانکس  کانکس اداری کانکس سرویس بهداشتی   کانکس کارگری  کانکس پلیس   کانکس فروشگاهی   کانکس رستوران  کانکس ویلایی   کانکس مدیریتی   کانکس نگهبانی  کانکس دو قلو   کانکس چرخدار  کانکس ویژه بحران   کانکس راهداری   کانکس فایبر گلاس   کانکس کشاورزی   کانکس مدرسه   کانکس دو اتاقه   کانکس ساندویچ پانل   کانتینر اسکان کارگران   خرید و فروش کانتینر   کمپ پیش ساخته پانلی    کانکس آشپزخانه  کانکس گردشگری  کانتینر 20 فوت   کانتینر 40 فوت   کیوسک نگهبانی    کانکس دست دوم

کانکس  کانکس مسکونی  ویلای پیش ساخته  کمپ اداری  کانکس پانلی  سازه پانلی   کانکس فروشگاهی  کانکس کامپوزیت   کانکس سرویس بهداشتی   کانکس اداری

کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس , خرید کانکس , اتاق و خانه پیش ساخته , اتاق پیش ساخته , خانه پیش ساخته , کیوسک نگهبانی , کانکس سرویس بهداشتی , کانتینر , کانکس دست دوم

کانکس , کانکس دست دوم , کانکس نگهبانی , کانکس اداری , کانکس مسکونی , کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس , قیمت کانکس دست دوم , خرید کانکس دست دوم , خرید کانکس , فروش کانکس , فروش کانکس دست دوم , خرید و فروش کانکس دست دوم , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس ویلایی

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • kanex kanex

کانکس سرویس بهداشتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی