کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانتینر

کانتینر

شرکت سامان یکی از بزرگترین تولید کننده های کانتینر و کانکس در ایران می باشد. این شرکت توان تولید کانتینر با ابعاد 20 فوت و 40 فوت را دارد که بنا بر درخواست مشتریان می تواند تولید و تحویل نماید. در صورت درخواست مشتریان برای کانتینر 20 فوت و 40 فوت، این شرکت می تواند اقدام به ساخت کانتینر می نماید.

با توجه به اینکه مساله جوشکاری درساخت کانتینر بسیار مهم می باشد، در این شرکت جوشکاری، طبق اصل جوشکاری و با تأیید کنترل کیفیت واحد QC اجرا میشود .

 

 

کانتینر 

عکس و نمونه کانتینرهای تولیدی ما در سایت موجود است ولی جهت خرید کانتینر نیاز به حضور و بازدید از نزدیک می باشد تا با توجه به موقعیت قرارگیری کانتینر خرید بهتری صورت بگیرد. هرچند شما برای لمس کیفیت کانتینرهای تولیدی ما بایستی حضورا از آنها بازدید نمایید.

کانتینرهای تولیدی شرکت سامان دارای استاندارهای روز می باشد به گونه که کیفیت و استحکام کانتینر جز موارد تضمینی ما در فروش است.

کانتینرهای تولیدی شرکت سامان استاندارد ساخته شده است به گونه ای که ماندگاری و عمر طولانی کانتینر تحت شرایط آب و هوایی متفاوت بر روی خشکی و یا دریا تقریبا پایدار است.

این شرکت دارای افتخار ساخت کانتینر و کانکس های مخصوص مثل حمل مواد با استانداردهای دریایی ( offshor ) می باشد که موفق به اخذ گواهینامه های جوش نهایی جهت حمل و نقل دریایی گردیده است.

مشخصات کانتینر تولیدی سامان

کانتینر در حقیقت جعبه ای فلزی است که برای تعبیه بار در داخل آن ساخته می شود تا بتوان به راحت ترین شکل ممکن حمل شود. کانتینر با ابعاد و اندازه مشخص و استانداری ساخته می شود. ابعاد استاندارد کانتینر 20 فوت و 40 فوت را در بالا اشاره کردیم.

بدنه کانتینر از فلز می باشد و کف آن با استفاده از پالت ها (چوب روغن اندود) پوشیده می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی کانتینرها در شرکت سامان بدنه بیرونی را ضدزنگ زده و عایق کاری می کنند. کانتینرها قابلیت جابجایی با قطار ، کشتی و هواپیما را دارند.

با توجه به نقش بالای کانتینرها در حمل و نقل، خرید کانتینرهای استاندارد همواره مورد توجه شرکت های حمل و نقل بوده است. در این شرکت های بسیاری در حال تولید کانتینر هستند ولی کیفیت کانتینر تولیدی در سامان نه تنها قابل رقابت با تمام شرکت ها بوده بلکه با توجه به استاندارد رعایت شده مزیت های عمده ای نیز نسبت به سایر شرکت های دیگر دارد.

 

کانتینر

 

چرا کانتینر برای حمل و نقل مناسب است؟

برای استفاده از کانتینر در صنعت حمل و نقل دلایل زیادی وجود دارد ولی ما در زیر برخی از دلایل برای استفاده از آن را بازگو می کنیم.

1. حفاظت از کالا (محفظه عایق کاری شده کانتینر باعث می شود که بار درون آن از گزند باد و باران و آفتاب و ... در امان باشد)

2. جلوگیری از سرقت در زمان حمل (قفل درهای کانتینر در زمان حمل باعث می شود که افراد نتوانند از اجناس داخل آن سرقت کنند)

3. راحتی بارگیری و تخلیه کانتینر (جابجایی این حجم بار داخل کانتینر در بنادر و پایانه ها راحت تر است)

4. مصرف بهینه فضای کشتی ها با استفاده از کانتینر

5. استفاده کاملا بهینه از فضاهای انبار و کشتی و ...

5. سهولت نظارت بار و شمارش راحت

6. کاهش آسیب دیدگی و خسارت بار و یا خراب شدگی

7. کاهش هزینه های مربوط به بسته بندی جهت حمل

8. یکپارچه سازی کالای بارگیری شده

9. افزایش ایمنی و تعادل در حمل با کشتی

10. صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف وقت به هنگام مبادله اسناد مربوط به کالا

انواع مختلف کانتینر

کانتینرها انواع مختلف زیر را دارند.

کانتینر سر باز 

این نوع از کانتینر سقف ندارد و بر روی سقف آن یک پارچه برزنتی را برای پوشش بار داخلش می اندازند.

این نوع مخصوص استفاده برای کالاهای با ارتفاع بلند است.

کانتینر تانکری

این کانتینر ها در حقیقت یک تانکر بزرگ هستندکه برای حمل مایعات استفاده می شود.

کانتینر یخچالی

این کانتینر در حقیقت یک یخچال است و در ساختش شرایط یخچال بر آن تعبیه می شود تا در دمای پایین آن بتوان گوشت و یا مواد فاسد شدنی را نگه داشت و حمل کرد.

کانتینر حرارتی

این نوع برخلاف کانتینر یخچالی برای حمل موادی استفاده می شود که نیاز به دمای بالا دارند.

کانتینر عایق دار

کانتینرهای با استاندارد بالاتری از میزان عایق بودن است. در این نوع بسته به نوع بار داخلش عایق بندی خاصی رعایت خواهد شد.

کانتینر حمل گاز

این کانتینر برای حمل گاز استفاده می شود و بدنه ساخته شده آن توان تحمل فشار بالا را دارد.

کانتینر تهویه دار

اصولا برای حمل میوه از این نوع استفاده میشود. کانتینر تهویه دار برای برخی انواع بار نیاز می باشد.

 

کانکس خرید کانکس فروش کانکس قیمت کانکس کانکس دست دوم

کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس    کانتینر   قیمت کانتینر    کانکس   کانکس مسکونی خرید کانکس   فروش کانکس  کانکس اداری کانکس سرویس بهداشتی   کانکس کارگری  کانکس پلیس   کانکس فروشگاهی   کانکس رستوران  کانکس ویلایی   کانکس مدیریتی   کانکس نگهبانی  کانکس دو قلو   کانکس چرخدار  کانکس ویژه بحران   کانکس راهداری   کانکس فایبر گلاس   کانکس کشاورزی   کانکس مدرسه   کانکس دو اتاقه   کانکس ساندویچ پانل   کانتینر اسکان کارگران   خرید و فروش کانتینر   کمپ پیش ساخته پانلی    کانکس آشپزخانه  کانکس گردشگری  کانتینر 20 فوت   کانتینر 40 فوت   کیوسک نگهبانی    کانکس دست دوم

کانکس  کانکس مسکونی  ویلای پیش ساخته  کمپ اداری  کانکس پانلی  سازه پانلی   کانکس فروشگاهی  کانکس کامپوزیت   کانکس سرویس بهداشتی   کانکس اداری

کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس , خرید کانکس , اتاق و خانه پیش ساخته , اتاق پیش ساخته , خانه پیش ساخته , کیوسک نگهبانی , کانکس سرویس بهداشتی , کانتینر , کانکس دست دوم

کانکس , کانکس دست دوم , کانکس نگهبانی , کانکس اداری , کانکس مسکونی , کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس , قیمت کانکس دست دوم , خرید کانکس دست دوم , خرید کانکس , فروش کانکس , فروش کانکس دست دوم , خرید و فروش کانکس دست دوم , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس ویلایی

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • kanex kanex

کانتینر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی