کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

کانکس و کانتینر

تولید و عرضه کانکس و کانتینر و انواع کانکس های اداری ، مسکونی و ...

  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی

به جهت ضرورت استفاده از سرویس های بهداشتی در اعم پروژه ها از جمله پروژهای عمرانی  ساختمانی – تاسیساتی و غیره … کانکس سرویس بهداشتی درابعاد مختلف و بنا به نیاز  و موارد مصارف آن در مدل های مختلف تک چشمه – دوچشمه – سه چشمه – چهار چشمه و به بالا ساخته می شود.

پروژه های عمرانی زیادی در کشور اجرا میگردد که اکثر این پروژه ها در محیط های خارج شهری و یا در بیان ها می باشد. استفاده از کانکس سرویس بهداشتی می تواند به عنوان یک راه کار ارزان و سریع برای رفع نیازهای بهداشتی افراد مطرح شود. البته این کانکس ها را با ابعاد بزرگتر شاید در اطراف جاده ها هم دیده باشید.  کانکس های اطراف جاده ها برای استفاده مسافران راه اندازی شده اند.


انواع مختلف کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی را بر اساس تعداد چشمه از هم مجزا می کنند. به عبارت دیگر هر سرویس بهداشتی با یک سنگ توالت را یک چشمه می نامیم.  کانکسی که به عنوان سرویس بهداشتی ساخته می شود بر اساس تعداد آن به یک چشمه و یا چند چشمه طبقه بندی می شود. کانکس های سرویس بهداشتی زیر تولیدات کانکس دپوماشین در این زمینه می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی یک چشمه

کانکس تک چشمه اصولا بدون راهرو می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی دو چشمه گاهی مثل نوع یک چشمه آن بدون راهرو می باشد. این کانکس ها گاهی نیز با راهرو می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در این کانکس ها همواره یک راهرو وجود دارد که سرویس بهداشتی ها را بهم متصل میکند. در راهروی کانکس  یک روشویی وجود دارد.

کانکس سرویس بهداشتی با حمام

این نوع از کانکس به همراه حمام  نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل کانکس امکانات حمام نصب شده است. حمام و سرویس بهداشتی در این کانکس ها می تواند توام با هم و یا بصورت مجزا ساخته شده باشد.

نکته: در کانکس های سرویس بهداشتی ساخت دپو ماشین لوله کشی بصورت روکار و با استفاده از لوله سفید انجام شده است. همچنین هواکش و دریچه مجزا در راهروهای کانکس نصب شده است که این عمل مطابق با استانداردهای این صنعت می باشد.

مزیت های مهم کانکس سرویس بهداشتی دپوماشین

مواد اولیه استفاده شده در ساخت کانکس سرویس بهداشتی دپوماشین کیفیت بالایی دارد. کانکس های تولیدی ما مطابق استانداردهای لازم است. عمر این محصول علیرغم رطوبت دائمی موجود بسیار بالتر از نمونه های مشابه ساخت شرکت های دیگر است.

ما در ساخت بدنه خارجی کانکس سرویس بهداشتی از ورق گالوانیزه شادولان (فرم دار) استفاده می کنیم. ورق استفاده شده دارای رنگ کوره می باشد. برای ساخت بدنه داخلی کانکس های سرویس بهداشتی دپوماشین از pvc دارای عایق پلی استایرن استفاده می شود.

در ساخت کف کانکس ها فایبرگلاس یک تکه استفاده شده است.  بنابراین کف کانکس ها قابل شستشو می باشد. چینی استفاده شده در کانکس سرویس بهداشتی از جنس چینی آلات مرغوب می باشد. برای جلوگیری از زنگ زدگی در و پنجره ها ما از آلومینیوم استفاده میکنیم.

در ساخت کانکس سرویس بهداشتی ما از سبتیک (نوعی منبع پلاستیکی) برای دفع فضولات و آبهاکانی کانکس استفاده کرده ایم. شایان ذکر است که این کانکس ها را می توان به چرخ مجهز نمود تا بتوان براحتی قابل جابجایی باشد.

کانکس خرید کانکس فروش کانکس قیمت کانکس

کانکس دست دوم

کانتینر

قیمت کانکس    کانتینر   قیمت کانتینر    کانکس   کانکس مسکونی خرید کانکس   فروش کانکس  کانکس اداری کانکس سرویس بهداشتی   کانکس کارگری  کانکس پلیس   کانکس فروشگاهی   کانکس رستوران  کانکس ویلایی   کانکس مدیریتی   کانکس نگهبانی  کانکس دو قلو   کانکس چرخدار  کانکس ویژه بحران   کانکس راهداری   کانکس فایبر گلاس   کانکس کشاورزی   کانکس مدرسه   کانکس دو اتاقه   کانکس ساندویچ پانل   کانتینر اسکان کارگران   خرید و فروش کانتینر   کمپ پیش ساخته پانلی    کانکس آشپزخانه  کانکس گردشگری  کانتینر 20 فوت   کانتینر 40 فوت   کیوسک نگهبانی    کانکس دست دوم

کانکس  کانکس مسکونی  ویلای پیش ساخته  کمپ اداری  کانکس پانلی  سازه پانلی   کانکس فروشگاهی  کانکس کامپوزیت   کانکس سرویس بهداشتی   کانکس اداری

کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس , خرید کانکس , اتاق و خانه پیش ساخته , اتاق پیش ساخته , خانه پیش ساخته , کیوسک نگهبانی , کانکس سرویس بهداشتی , کانتینر , کانکس دست دوم

کانکس , کانکس دست دوم , کانکس نگهبانی , کانکس اداری , کانکس مسکونی , کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس , قیمت کانکس دست دوم , خرید کانکس دست دوم , خرید کانکس , فروش کانکس , فروش کانکس دست دوم , خرید و فروش کانکس دست دوم , کانکس سرویس بهداشتی , کانکس ویلایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی